Welkom op onze FAQ Brink Personenvervoer!
Mocht uw vraag niet in FAQ Brink Personenvervoer staan, stuur dan een e-mail via onze contact pagina, of bel 038 444 1111
Taxi bestellen.
Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling?
- Met uw adres en huisnummer kunnen we u snel helpen.
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
- Geen probleem, voor elk gewenst tijdstip kunt u een taxi bestellen.
Kan ik een taxi bij een treinstation reserveren?
- Ja dat is geen probleem, mits u ons meteen op de hoogte stelt van een vertraging.
Hoe lang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?
- Wij hanteren een wachttijd van maximaal 15 min, uitzonderingen zoals extreem slecht weer daar gelaten.
Moet ik zelf een kinderstoel mee nemen in de taxi?
- Indien mogelijk kunt u een kinderstoel mee nemen, het is echter niet verplicht voor kinderen in een taxi.
Uw kind moet wel op zijn/haar eigen plek zitten.
Tijdens de rit.
Mag ik roken in de taxi?
- Nee!
Mag ik een biertje nuttigen in de taxi na het stappen?
- Wederom nee! In onze taxi’s mag u geen eten, of drinken nuttigen.
Mogen we met 5 personen in een gewone taxi?
- Nee, voor 5 tot 8 personen dient u een taxibusje te bestellen. Iedere passagier moet een eigen gordel dragen.
Ditzelfde geldt voor 9 of meer personen in een taxibusje.
Moet ik een gordel dragen?
- Volgens de wet moet u een gordel dragen en onze chauffeurs zullen u hier op wijzen. Mocht u het beslist niet willen, dan is dit uw eigen risico!
Kan ik in een rolstoel vervoerd worden?
- Ja, als u een rolstoel taxi besteld, dan kunt u zitten blijven in uw rolstoel.
- Kunt u uit uw rolstoel en uw stoel kan ingeklapt worden, dan kunt u met een gewone taxi mee.
Kan mijn scootmobiel mee?
- Dit is afhankelijk van het formaat. kleine modellen kunnen mee als rolstoelvervoer, grote modellen passen helaas niet.
Het is verstandig dit voor de reis te bespreken met de centrale.
Heeft de chauffeur navigatie?
- Ja, naast navigatie beschikken ze ook over een enorm stratenkennis.
Mag mijn hond mee?
- In principe vervoeren wij geen huisdieren, dit i.v.m. de hygiëne. Er is echter wel een uitzondering voor blindengeleidehonden.
Blindengeleidehonden mogen niet geweigerd worden.
Kan ik pinnen in de taxi?
- Ja, al onze auto’s zijn voorzien van een pinautomaat.
Na de rit.
Kan ik een bon krijgen?
- Ja, al onze taxi’s hebben een printer, meld dit a.u.b. van te voren als u een bonnetje wenst.
Kan de taxi op mijn wachten terwijl ik snel een boodschap doe?
- Ja, alleen dit moet u wel van te voren melden, i.v.m. onze planning.
Ik heb een klacht, wat nu?
- Dat is vervelend, maar dat horen wij graag meteen, zodat wij een oplossing kunnen vinden.
Ik heb iets in de taxi laten liggen, wat nu?
- Belt u meteen de centrale, dan kunnen we de desbetreffende chauffeur meteen inlichten, u kunt uw spullen afhalen van de zaak.
Kan ik bij de chauffeur een terug rit bestellen?
- Nee, om fouten te voorkomen, dient u dit via de centrale door te geven.